Deprecated: Required parameter $atts follows optional parameter $defaults in /var/www/vhosts/verenigingmarkdal.nl/staging.verenigingmarkdal.nl/wp-content/plugins/enhanced-media-library/core/medialist.php on line 23
Met welke projecten zijn jullie bezig? - Vereniging Markdal

Met welke projecten zijn jullie bezig?

In

Sommige locaties of thema’s in het Markdal zijn erg complex. Deze locaties (je zou ze projecten kunnen noemen) krijgen speciale aandacht. Soms volgen we de ontwikkelingen alleen, soms sturen we daarbij. Dat hangt af van de situatie. Zo hebben we op dit moment speciaal aandacht voor de A58, de zuidkant van Ulvenhout, en Strijbeek. Ook de ontwikkelingen rond de Klokkenberg hebben natuurlijk onze belangstelling.

Bij de A58 werken we intensief samen met organisaties buiten het Markdal in het Platform van A58 naar Beter. De snelweg zal de komende jaren verbreed worden. Dat heeft veel invloed op de doorstroom van water, verspreiding van dieren en planten en recreatieverkeer. Daarnaast zijn er de geluids-, zicht- en fijnstofaspecten.